Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 1 & 2] Entry Point - załadowanie autobusu na naszej mapie
Lintain Offline
Administrator
Administratorzy

Liczba postów: 15
Dołączył: Jun 2015
Reputacja: 1
17-02-2016, 12:09
Post: #1
Entry Point - załadowanie autobusu na naszej mapie
Jakie obiekty będziemy potrzebować
Obiekt 'Entry Point' który dzisiaj będziemy używać może być znaleziony w folderze 'Generic' a w edytorze w folderze 'Utilities'. Obiekt ten w folderze Sceneryobjects nazywa się entrypoint_bus.sco.

A teraz ?
Stawiamy taki 'Entry Point' tam gdzie chcemy aby autobus się pojawił. Tak jak każdy inny obiekt możemy go przesuwać, przekręcać i wykonywać inne czynności związane z edytowaniem obiektu.

Co dalej ?
Następnie wybieramy ten obiekt już na mapie. Po zrobieniu tego powinien pojawić się przycisk 'Opcje' po prawej stronie. Wybieramy ten przycisk i robimy następujące czynności.

- Szukamy pustego pola pod napisem Wert
- Tam wpisujemy nazwę miejsca załadowania naszego autobusu

Przy ładowaniu mapy, będziemy mieli do wyboru tą pozycję gdzie będziemy mogli załadować nasz pojazd.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości